Corona virus en mondzorg

Onze praktijk is geopend voor de reguliere patiëntenzorg. Wij houden ons aan strakke richtlijnen, goedgekeurd door het ministerie van Volksgezondheid en het RIVM.  Wij voldoen hiermee aan alle infectiepreventierichtlijnen.

Aanvullend voor het Corona virus hebben wij een aantal extra hygiënemaatregelen genomen. Zo zorgen we er samen voor dat uw bezoek aan onze praktijk zo veilig mogelijk is.

Het maken van afspraken doen wij enkel telefonisch. Voorafgaand aan uw afspraak ontvangt u van ons per e-mail een link naar een online gezondheidsvragenlijst. Wij verzoeken u deze vragenlijst in te vullen, zodat wij kunnen beoordelen of uw afspraak door kan gaan. In de e-mail vindt u ook instructies voor de betreffende afspraak. Door deze maatregelen zorgen we ervoor dat alleen gezonde en geen kwetsbare mensen naar onze praktijk komen.

Om uw bezoek goed te laten verlopen vragen wij u:

– 1.5 meter afstand te houden als u op de praktijk bent, mét en zonder mondkapje;
– Een mondkapje te dragen (bij 13 jaar of ouder);
– Alléén naar uw afspraak te komen, indien strikt noodzakelijk mag maximaal 1 ouder of begeleider meekomen;
– Niet te vroeg te komen, dus liefst vlak voor de afspraaktijd bij ons binnen of via de extra ingang wanneer dat bij het maken van de afspraak aan u gevraagd is;
– Thuis uw tanden te poetsen en naar het toilet te gaan. Deze mogelijkheid bieden wij tijdelijk niet aan;
– Uw handen bij binnenkomst te desinfecteren met handalcohol;

Wanneer u of een gezinslid/huishoudcontact last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, verhoging of koorts kunnen wij u helaas niet behandelen. Wij vragen u telefonisch contact op te nemen met onze praktijk zodat wij uw gezondheidssituatie en uw tandheelkundige klachten kunnen bespreken.

Wij zorgen voor:

– Een beperkt aantal mensen in de wachtkamer;
– Een gezonde situatie binnen onze praktijk. Mensen met verkoudheidsklachten komen niet naar de praktijk: dit geldt zowel voor patiënten als teamleden;
– Extra aanvulling op onze normale hygiëne- en infectiepreventiemaatregelen: het desinfecteren van de deurklinken na ieder bezoek, het desinfecteren van de wachtkamer meermaals per dag.

Wij kijken er naar uit om u in goede gezondheid te mogen begroeten.

Tandartspraktijk De Residentie

Spoed?