Betalingen






De rekening van onze praktijk

Binnen de praktijk maken wij onderscheid tussen patiënten die aanvullend verzekerd zijn voor tandheelkundige zorg en die niet aanvullend verzekerd zijn voor tandheelkundige zorg. Indien u niet aanvullend verzekerd bent voor tandheelkundige zorg, verzoeken wij u na het bezoek aan onze praktijk uw rekening direct aan de receptie te voldoen per pinbetaling.

Bent u wel aanvullend verzekerd voor tandheelkundige zorg, dan declareren wij voor u de rekening bij uw zorgverzekering. Welk bedrag vergoed wordt hangt af van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw aanvullende verzekering. U ontvangt vervolgens van ons de rekening waarop duidelijk staat welk bedrag vergoed wordt door uw zorgverzekeraar.

Hiervoor maken wij gebruik van de software van Payt. U ontvangt de rekening van onze praktijk rechtstreeks via e-mail of per post. Hebben wij geen e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen digitaal ontvangen? Dan kunt u uw e-mailadres doorgeven aan onze receptioniste. Met één klik op de knop ontvangt u uw facturen voortaan via de mail en kunt u heel eenvoudig en snel het bedrag met de iDEAL-knop of via de QR-code betalen.

Een overzicht van uw rekeningen in uw eigen online omgeving

Al uw rekeningen zijn eenvoudig terug te vinden in een online omgeving. Hier hoeft u geen account voor aan te maken. U kunt uw online omgeving bekijken via een link in uw factuur of herinnering. In elke factuur staat een link, ook als u uw factuur per post ontvangt.

In deze online omgeving kunt u eenvoudig uw rekeningen bekijken en betalen. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met de praktijk. Heeft u een vraag, staat er een fout op de rekening of wilt u graag een betalingsregeling treffen? Met één druk op de knop is het geregeld.

De gegevens in deze online omgeving zijn streng beveiligd. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u erop kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens. De online omgeving is daarnaast in meerdere talen beschikbaar.

Vragen over een rekening of herinnering? 

Vragen over een rekening of herinnering kunt u heel gemakkelijk stellen via e-mail of uw online omgeving. Deze komen rechtstreeks bij de praktijk terecht. Uw mondzorgverlener zal uw vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

Heeft u vragen over uw verzekering? Deze kunt u het beste rechtsreeks aan uw verzekeringmaatschappij stellen. Zij kunnen u het beste en het snelste van dienst zijn.

Spoed?

Tijdens praktijkuren: 070 – 380 82 00
Dagelijks na werktijd en in het weekend:  0900 – 8602

 

 

.